Protokół z posiedzenia Zarządu 3/2021
- Szczegóły
- Utworzono: sobota, 07, sierpień 2021 13:58
- Tomasz Śpiewak
Protokół z posiedzenia Zarządu PCWN BARAKUDA
w Polańczyku z dnia 01.08.2021 r.
Na posiedzeniu zarządu PCWN BARAKUDA obecni byli członkowie zarządu w osobach:
- Mariusz Janeczko
- Tomasz Śpiewak
- Grzegorz Wójcicki
- Franciszek Lasek
- Rafał Rutyna
co zostało potwierdzone podpisaniem listy obecności.
Wszyscy obecni oświadczyli, że zostali prawidłowo powiadomieni o zwołaniu niniejszego posiedzenia.
Zaplanowano następujący porządek obrad:
- Rozpatrzenie podań w sprawie przyjęcia nowych członków klubu PCWN Barakuda.
- Ustalenia terminu prac gospodarczych na bazie nurkowej w Polańczyku.
- Ustalenie opłat na bazie nurkowej w Polańczyku.
- Plany wydatkowania środków finasowych.
- Sprawy bieżące i dyskusja.
Uchwała zarządu PCWN BARAKUDA
nr 3/2021 z dnia 01.08.2021 r.
Zarząd PCWN Barakuda:
I. Po rozpatrzeniu podań od zainteresowanych, oraz na rekomendacje Mariusza Janeczko przyjmuje od dnia 01.08.2021r. na członka klubu PCWN Barakuda osoby;
- Paweł Marszałek
- Tomasz Wyżny
Nowy członek uiści opłatę wpisową wysokości 1000,00 zł i opłaci składkę członkowską
w wysokości 20 zł/miesięcznie tj. 100 zł do końca roku.
II. Ustala opłaty na bazie nurkowej w Polańczyku od 01.08.2021 w wysokości:
- postawienie namiotu 10 zł za każdą rozpoczętą dobę,
- postawienie samochodu 10 zł za każdą rozpoczętą dobę,
III. W dniach od 27-28.08.2021 zaplanował pilne prace do wykonania na bazie nurkowej w Polańczyku.
IV. Postanowił wynająć firmę do skończenia elewacji na budynku bosmanki w Polańczyku.
V. Postanowił wydatkować pieniądze na zakupy:
- mebli do budynku bosmanki w Polańczyku,
- monitoringu wideo na bazie nurkowej w Polańczyku,
- dorobienie kluczy do magazynku sprzętowego dla właścicieli przyczep.
VI. Opracuje regulamin korzystania z domku bosmanki na działce w Polańczyku.
VII. Wprowadza dziennik ewidencji prac na bazie nurkowej w Polańczyku.
Głosów za uchwałą oddano 5głosów , głosów przeciwko uchwale oddano 0, głosów wstrzymujących oddano 0
Na tym protokół zakończono.